لپ تاپ استوک بخریم یا نه

لپ تاپ استوک بخریم یا نه

یک نکته مهم در مورد لپ‌ تاپ‌های استوک که نیاز است بدانید این است که لپ‌تاپ‌های استوک داخل کشور در حقیقت تولید داخلی نمی باشند و اغلب آن‌ ها از کشورهای اروپایی وارد کشور خواهند شد.

لپ تاپ استوک بخریم یا نخریم؟

این روزها شرایط اقتصادی به شیوه‌ای ‌است که برای خرید آن چه که می خواهید نباید یک ساعت هم تعدیل نمایید. به دلیل نوسان قیمت دلار و ارزهای خارجی دیگر همه ی محصولاتی که ما برای ادامه زندگی به آن ها نیاز داریم قیمت واحد و ثابتی ندارند. به عنوان مثال امکان دارد شما الان بخواهید برای خانه خود تلاویزیون خریداری نمایید و قیمت آن ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان باشد؛ ولی اگر همان تلویزیون از همان برند را روز بعد قیمت بگیرید بی شک گران ‌تر شده است. حال تصور کنید که کار شما به شیوه ای است که نیاز به یک لپ تاپ دارید، خب طبیعتا با نوسان قیمت دلار و شرایط روز اقتصادی شاید امکان خرید یک لپ تاپ نو و آکبند را نداشته باشید. به همین دلیل به سراغ گزینه دیگری خواهید رفت و آن هم خرید لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم است. ولی یک سوال اینجا مطرح است و آن هم این است که آیا با این قیمت دلار لپ تاپ استوک بخریم یا نخریم؟

لپ تاپ استوک بخریم یا نخریم؟

خرید مینی لپ تاپ

پرسشی که در مطلب بالا به آن اشاره نمودیم بی شک سوال بسیاری از شما دوستان و کاربرانی است که برای انجام امور کارهای اداری و شخصی خود نیاز به یک لپ تاپ با کیفیت دارید. ولی شرایط به شیوه ‌ای است که این کار کمی برایتان سخت و دشوار شده است. خرید مینی لپ تاپ هم گزینه مناسبی بوده تا هزینه تان را کم کند. طبیعتا حق با شما است؛ چون که به درستی نمی دانید که آیا هزینه ای که برای خرید لپ تاپ استوک خود انجام می‌دهید ارزش دارد یا نه؟ از کیفیت لپ تاپ استوک در این شرایط اقتصادی چگونه باید مطمئن شد؟

لپ تاپ استوک چیست؟

پیش از آن که بخواهیم به این سوال جواب دهیم که با این قیمت دلار لپ تاپ استوک بخریم یا نخریم؟ لازم است کمی با تاریخچه خود لپ تاپ استوک آشنایی پیدا کنیم. شاید با خودتان بگویید که لپ تاپ استوک همان لپ تاپ های دست دوم است که قیمت کمتری در بازار وجود دارند.

ولی باید خدمتتان عرض کنیم که همیشه هم به این منوال نبوده و همه ی لپ تاپ های استوک موجود در بازار از دسته بندی لپ تاپ های دست دوم نیست. در یک تعریف ساده و کلی می توان گفت لپ تاپ استوک مجموعه ای از لپ تاپ هایی بوده که در اغلب فروشگاه ها فعال کشورهای اروپایی مرجوع شده اند و دلیل اکثریت آن ها هم دلیل بر خرابی آن ها نبوده است.

لپ تاپ استوک اروپایی

به طور معمول در کشورهای اروپایی لپ تاپ هایی که کمی روی در آن ها خش وجود داشته باشد یا برای مثال مانیتور آن ترک کوچکی داشته باشد به فروشگاه مربوطه ارجاع داده شده و آن ها لپ تاپ های مرجوعی را به انبار فرستاده و با قیمت های پایین تری به مشتریان خود که توانایی مالی خرید لپ تاپ آکبند را ندارند می فروشند.

یک نکته مهم در مورد لپ تاپ های استوک که نیاز است بدانید این است که، لپ تاپ های استوک داخل کشور در حقیقت تولید داخلی نمی باشند و بیشتر آن ها از کشورهای اروپایی وارد کشور می شوند. شما می توانید برای خرید هر مدل لپ تاپ استوک یا دست دومی که در نظر دارید با فروشگاه ها یا وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت دارند تماس گرفته و در مورد لپ تاپ مورد نظر خود اطلاعات لازم را کسب کنید.

لپ تاپ استوک چیست؟

تفاوت لپ تاپ استوک با لپ تاپ دست دوم چیست؟

پیش تر به این موضوع اشاره کرده ایم که همه ی لپ تاپ های استوک موجود در بازار از دسته بندی لپ تاپ های دست دوم نیستند. حتما این سوال بسیاری از شما دوستان عزیز می باشد که چه تفاوتی بین لپ تاپ استوک و لپ تاپ دست دوم وجود دارد؟

در جواب به این سوال باید خدمتتان عرض کنیم که معمولا به لپ تاپ های کار کرده و استفاده شده در داخل کشور لپ تاپ های دست دوم می گوید در صورتی که لپ تاپ های استوک این طور نیستند.

مزایا و معایب لپ تاپ استوک

حال که تا به اینجای کار دانستید که به چه لپ تاپ هایی استوک می گوید و از تفاوت بین این دسته از لپ تاپ ها و لپ تاپ ها یدست دوم نیز اطلاع یابید می خواهیم اشاره ای به مزایا و معایب لپ تاپ های استوک داشته باشیم تا بهتر و راحتر بتوانید پاسخ سوال خود را در این مورد که با این قیمت دلار لپ تاپ استوک بخریم یا نخریم؟ کسب کنید.

از مهم ترین مزایای لپ تاپ های استوک که سبب شده تا طرفدارن بسیار زیادی را تا به امروز جذب کند قیمت پاییین و کیفیت ساخت بسیار بالا آن هاست.

قیمت پایین لپ تاپ استوک

لپ تاپ های استوک در مقایسه با لپ تاپ های آکبند و نو دیگر از قیمت پایین تری برخوردارند و این موضوع سب شده  تا افراد زیادی چه آن ها که توانایی مالی خرید لپ تاپ آکبند را دارند و چه آن هایی که توانایی مالی خرید لپ تاپ های نو را ندارند از طرفدارن این سبک لپ تاپی موجود در بازار گردند.

قیمت پایین لپ تاپ استوک

کیفیت ساخت بسیار بالا

همه ی ما برای این که بتوانید با هزینه ای که برای خرید لپ تاپ مورد نظر خود کنار گذاشته ایم یک لپ تاپ با کیفیت از بین انبوه لپ تاپ های موجود در بازار انتخاب نماییم مطالعه و جستجو های بسیار زیادی انجام خواهیم داد و همواره به دنبال یک لپ تاپ هستیم که بتوانیم چندین سال بدون هیچ استرس و نگرانی از آن استفاده کنیم.

شاید شما هزینه کمی برای خرید لپ تاپ استوک خود داده باشید اما شک نداشته باشید که کیفیت این مدل لپ تاپ ها با لپ تاپ های آکبند و نو برابرند و از کیفیت بالاتر وب هتری نسبت به لپ تاپ های آکبند برخوردارند.

تست لپ تاپ ها

بدنه بیشتر این گونه لپ تاپ ها بسیار مقاوم تولید می شوند و تست های امنیتی زیادی را طی می کنند. همچنین در ساخت بیشتر این لپ تاپ ها قطعات با کیفیتی به کار برده می شود که طول عمر آن را بالا می برند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *